#Recenzja -kremu BB z Nivea

23:39

 Cześć Kochani,
jak Wam ostatnio pisałam, w moje ręce pierwszy raz wpadł krem BB z Nivea. 

BB Cream
5w1 Upiększający Krem Nawilżający 
skóra z niedoskonałościami 
dopasowuje się do kolorytu skóry

- zapobiega powstawaniu niedoskonałości
- wyrównuje koloryt 
- nawilża
- matuje 
- zmniejsza widoczność porów 
 Natychmiastowo piękniejsza skóra

- antybakteryjny
- ekstrakt z magnolii
- odrobina podkładu 

 Takie informacje możemy wyczytać na opakowaniu kremu BB. Czy to prawda? 
Niestety, ja zadowolona za bardzo nie jestem z niego, ale nie jest też taki najgorszy. Największym plusem kremu BB jest jego zapach- cudowny ekstrakt z magnolii. 
U mnie najbardziej sprawdził się krem BB z Garniera, jestem z niego najbardziej zadowolona ze wszystkich jakich używałam. :)

A Wy używałyście kremu BB z Nivea? Jakie są Wasze opinie na ten temat? Używałyście inne? Również podzielcie się swoją opinią w komentarzach, jestem ich bardzo ciekawa. :)
Dobranoc i miłego dnia zależy kiedy to czytacie.
Buziaki :*




















You Might Also Like

0 komentarze

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :)