Collection & Makeup Revolution

20:48


 Cześć Kochani,
dzisiaj post z nowościami kosmetycznymi. Będąc jakiś czas temu na wakacjach, wybrałam się na zakupy i oczywiście nie mogłam ominąć sklepu z kosmetykami.. :) I oczywiście kupić kilku rzeczy, w tym poście pokażę Wam paletkę 12 cieni z Makeup Revolution, cienie do brwi Eye brow kit z Collection, tusz do rzęs Extra Volume Black Mascara Show Girl.



 Makeup Revolution London 

Świetna paletka cieni do powiek, opakowanie zawiera 12 różnych odcieni: matowych, satynowych i perłowych w tonacji brązów i beży.
Odcienie są dobre na każdą okazję, do każdego makijażu, który ma być delikatny, na randkę, czy też wyjście na imprezę. Można powiedzieć nawet, że są idealne na każdą okazję! :)
Do cieni dokupiłam oddzielnie pędzelki. Możecie je znaleźć w Primarku.



EYE BROW KIT Collection 

Cienie do brwi Collection to paletka trzech cieni w kolorze jasnego brązu, trochę ciemniejszego brązu i czarnego. Jest to paletka dla osób o jaśniejszym kolorze włosów.
U mnie sprawdziły się bardzo dobrze, utrzymują się cały dzień, tak jakby były niedawno malowane.



Tusz do rzęs Extra Volume Black Mascara Show Girl 

Tusz do rzęs jest w miarę dobry. Ja jestem z niego zadowolona, nie skleja rzęs.


















You Might Also Like

4 komentarze

  1. Jak tusz nie skleja rzęs to to jest wielki plus. I chyba wypróbuje ten rekomendowany przez Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dłuższym tego tuszu mogę stwierdzić, że są lepsze, ale ten też nie jest najgorszy, lekko wydłuża i daje naturalny efekt. :)

      Usuń
  2. Mam tą paletkę i uważam, że jest świetna. Nawet paletki za które dałam dużo więcej pieniędzy nie są tak super jak ta :)


    Zapraszam na nowy wpis!!! <3
    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/challenge-by-ewel-stylizacja2.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, paletka jest świetna, gdybym miała wybór między inną a tą, oczywiście wzięła bym tą z Revolution. :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :)