#Londyn -podróż i trochę zwiedzania

20:16

Cześć kochani,
 wakacje zbliżają się ku końcowi, więc przyszedł czas na przedostatni post wakacyjny. Dzisiejszy post będzie bardziej ze zdjęciami z pobytu w Londynie.
 Na dzień wylotu do Londynu czekałam z niecierpliwością od dwóch miesięcy, czyli od momentu, w którym dowiedziałam się, że mam bilet. Radość moja ogromna była tego dnia. :D Te dwa miesiące minęły szybko i nadszedł czas pakowania się, jak to ja- zrobiłam to na ostatnią chwilę, czyli kilka godzin przed wylotem (chociaż zawsze mówię sobie, że nic nie będę robiła na ostatnią chwilę, nigdy mi to nie wychodzi). I nadszedł ten dzień... sobota! Rano tato odwiózł mnie na lotnisko, poczekał ze mną jeszcze przez chwilę. Gdy już przeszłam te kontrole bezpieczeństwa cały stres zniknął uff. To była moja pierwsza podróż, którą musiałam spędzić sama.
Podróżować bardzo lubię, odkrywać nowe miejsca, spacerować.. Lubię też sam dojazd do miejsca docelowego, w drodze autokarem można zobaczyć wiele miejsc. Tym razem jednak jako środek transportu wybrałam samolot- nie ma zamieszania z przesiadkami tak jak w autokarach, a to, że byłam sama o wiele mi ułatwiło podróż i chociaż to był mój pierwszy lot, to na pewno nie ostatni.
Tydzień spędzony w Londynie minął bardzo szybko i przyjemniej czas leciał zdecydowanie za szybko, ale to jest tak zawsze, gdy jest się poza domem. Drugi dzień jak widzieliście dwa posty wcześniej spędziłam w Brighton- cudowne miejsce. Dwa dni później zwiedziłam trochę Londyn- niestety nie wszystko się udało zwiedzić z powodu pracy mojej cioci i jej męża, ale jak na tak krótki czas udało się odwiedzić to, co najważniejsze.
Kolejne dwa dni spędziłyśmy na zakupach- ubrania, kosmetyki... Później cały wieczór odpoczywałyśmy po tych zakupowych szaleństwach.
 Nadszedł dzień powrotu. Dzień ten zaczął się bardzo wcześnie bo już o 2 w nocy musiałam wstać, zjeść coś na szybko i się ogarnąć i trzeba było już jechać na stację, a potem na autobus, który miał nas dowieźć na lotnisko. Po takim tygodniu nie chciało się wracać do Polski, no ale, wszystko co dobre, szybko się kończy..
Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca! :D
Miłego wieczoru! :*







































You Might Also Like

17 komentarze

  1. Jejku, zawsze chciałam odwiedzić Londyn, interesuję się kulturą Anglii, a londyn wiadomo - tam najwięcej się dzieje. Zazdroszczę, sama chyba sie kiedyś wybiorę. Zdjęcia śliczne!

    Zapraszam do skomentowania mojego najnowszego posta: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Koniecznie się wybierz, bo warto. :)

      Usuń
  2. Ale ci zazdroszcze ! Sama chętnie bym tam pojechała ! Super zdjęcia :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Polecam wybrać się i zwiedzić, bo zdjęcia nie oddają tego, jak jest na prawdę. :)

      Usuń
  3. Piękne klimaty :)
    Zapraszam lenazawro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i fantastyczne widoki. Moja przyjaciółka pochodzi z Anglii i obecnie jesteśmy w rozłące od maja. Czekam na wrzesień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Londyn ma w sobie to cos, przesliczne zdjecia jak i rowniez Ty :) Zapraszam do siebie www.perfectmrshouse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam jechać do Londynu, bardzo zazdroszczę! Świetne zdjęcia i piękne widoki!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna przygoda, zazdroszczę... Londyn piękne miasto! Może kiedyś też będę miała okazję tam pojechać, sie zobaczy :)

    drewnianhustawka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Londyn to piękne miasto. zazdroszczę Ci. Moim marzeniem jest tam jechać i zobaczyć te wszystkie piękne miejsca na żywo. Póki co , mam twoje zdjęcia <3 widać, że świetnie się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam podróżować, zwiedzać nowe miejsca i uczyć się ich kultury. Londyn jest na pewno na mojej liście :)
    Świetne zdjęcia!

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/challenge-by-ewel-stylizacja2.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj zazdroszczę! Marzy mi się aby odwiedzić to miasto!
    Pozdrawiam, piękne zdjęcia! :)
    http://stayy-positivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, ślicznie tam bardzo. Miałam tam kiedyś polecieć, jednak wycieczka nie wypaliła. Ale z pewnością odwiedzę kiedyś ten kraj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Londyn to cudowne miasto, kiedy byłam tam pierwszy raz byłam kompletnie zaskoczona! :) Cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Londyn? O jeju, jak ci zazdroszczę, marzę, by tam pojechać! Świetne zdjęcia :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, może nie zawsze, ale ostatnio mam ochotę tam pojechać. Zobaczyć te cudowną architekturę, pozwiedzać, pogapić się na ludzi i poznać typową angielską pogodę, którą uwielbiam. Mam nadzieję, że w przyszłym roku mi się uda. :)
    Pozdrawiam!
    http://szpiegtworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :)