#Brighton -Brighton pier

10:59


 Cześć,
dzisiaj krótki post na temat wycieczki do Brighton, cudowne miejsce, które odwiedziłam jakiś czas temu, więc teraz przyszedł czas na kilka zdjęć z tamtych chwil. :)

 A więc od początku...

Brighton jest to miasto w Anglii, położone nad kanałem La Manche. Jest to ważny ośrodek przemysłowy i kulturalno- naukowy. Znajdujący się tutaj University of Sussex jest w czołówce najlepszych uniwersytetów w Wielkiej Brytanii.

 Brighton pier- molo położone w Brighton, na południu Wielkiej Brytanii o łącznej długości 524 metrów. Obiekt ten jest często odwiedzany przez turystów i stanowi centrum rozrywki dla przyjezdnych rodzin, wyposażony jest w restauracje, bary, arkadowe sale oraz wesołe miasteczko.












You Might Also Like

12 komentarze

  1. Zazdroszczę szczerze mówiąc, że mogłaś tam być! Widać, że to naprawdę świetne miejsce :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tam cudownie!
    przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, pięknie tam! Jeszcze nie byłam w Anglii, trzeba nadrobić :)


    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał przepięknie tam! Super zdjęcia <3

    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anglia to piękny kraj, fajnie, że moglas tam być :) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, kraj piękny, więc warto odwiedzić. :) Dziękuję!

      Usuń
  6. Śliczne miejsce. Niestety jeszcze nie miałam możliwości być w Angli,ale dzięki Tobie chociaż trochę mogłam ją zobaczyć :)
    Może obs/obs-zacznij :)
    http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/katy-perry-mad-potion.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pokazać chociaż trochę Anglii. Postaram się pokazać jeszcze więcej ciekawych i wartych odwiedzenia miejsc. :)

      Usuń
  7. Ale świetne widoki ,zazdroszczę <333


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne miejsce! Fajnie, że miło spędziłaś czas w Brighton ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :)