#EM-NAIL.PL -moja pierwsza hybryda z em-nail.pl

15:20

Cześć wszystkim, 
dzisiaj wpis kosmetyczny- hybrydowy. Jakiś czas temu postanowiłam, że czas zrobić sobie samej hybrydę, jak postanowiłam tak zrobiłam. Wybór lakierów hybrydowych jest ogromny, nie tylko wśród marek, ale także kolorów. Ciężko było się zdecydować, ale dokonałam tego trudnego wyboru. Jako pierwsze lakiery hybrydowe przetestowałam lakiery z em-nail.pl 
Gdy czytałam opinie na temat ich produktów, zdania były podzielne, zresztą jak zawsze. Słyszałam, że lakiery są złe, lakier nie twardnieje lub też po 3 dniach są odpryski. Na szczęście ja takiego problemu nie miałam, lakier wytrzymuje 2-3 tygodnie, jestem z nich zadowolona.
Wiadomo, każdy ma inną płytkę paznokci i wytrzymałość lakierów hybrydowych jest różna, u innych dłużej, krócej lub nawet wcale. 
Korzystałyście już z produktów em-nail? Jeśli tak, to piszcie swoje opinie o tych produktach, jestem ciekawa Waszego zdania na ten temat. :)














You Might Also Like

4 komentarze

  1. Nigdy nie korzystałam z takich lakierów :)
    Piękne kolory :)
    Pozdrawiam :)

    http://blog-happy-girl.blogspot.com/2016/08/10-of-my-favorite-moviesseries-10-moich.html

    OdpowiedzUsuń
  2. korzystam i to od dłuzszego czasu- i bardzo je lubię :D tez czytalam jakies nieciekawe opinie- nie wiem skad one sie biorą, mysle ze uzytkowniczki nie do konca wiedzą, jak robic hybrydy... bo u mnie- tak jak u ciebie, wszystko super i zero problemow. dotychczas mialam bialy lakier z serii ultra, jeden neonek, a w planach mam kupno efektu aluminium z em nail. z takimi cenami to moge szalec :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przeczytaniu tych opinii miałam wątpliwości, tym bardziej, że zaczęłam czytać jak już zamówiłam lakiery. :D Ale zawsze trzeba wypróbować, żeby wiedzieć czy dobre czy nie. Ceny są dobre, więc zawsze można więcej tych pięknych kolorów kupić. :)

      Usuń
  3. e tam, ja to opiniami w necie sie nie sugeruje. lubie sama zamowic, przetestowac i potem ocenic ;) i tym sposobem duzo perełek kosmetycznych znalazlam, ktore innym pewnie srednio przypasowaly :P a em nail- nie oszukujmy sie, te lakiery sa mega tanie... a jakosc- ja nie widze roznicy miedzy semilaciem. no jedynie widze roznice w cenie :P :P

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :)