Moje miejsce pracy +Claire's

16:19

 Cześć kochani,

dzisiaj pokażę Wam jedno najważniejsze miejsce w moim pokoju. Tak. Jest to biurko- miejsce, w którym spędzam dużo czasu, gdy piszę post na bloga, przerabiam zdjęcia. Jak widać za dużo rzeczy na nim się nie znajduje- wszystko mam poukładane w szufladkach, by nie "zaśmiecały" mi biurka. 
 Wakacje się kończą, więc teraz coraz rzadziej będę spędzała czas przy tym biurku, ponieważ chodzę do szkoły w innym mieście i właśnie tam mieszkam (może za jakiś czas pojawi się druga część postu "Moje miejsce pracy", w którym pokażę Wam drugie takie miejsce). 
 Posty zawsze piszę w tym miejscu. Właśnie tu mogę się skupić i przemyśleć wszystko żeby było w miarę idealnie to co czytacie i oglądacie. Siadam wieczorami przy biurku z ciepłą herbatką, chyba że jest gorąco- tak jak teraz- zimnym napojem i zapalam świeczki, które uwielbiam i zabieram się do swojego zajęcia. 
 Jak już wcześniej wspomniałam, nie chcę sobie zaśmiecać biurka niepotrzebnymi rzeczami, więc mam tylko to co najważniejsze, czyli: notatnik, długopis. Reszta to jest tylko dodatek, jakieś pamiątki, świeczki.. Pocztówka, jak widzicie jest z Londynu- zawsze, gdy wyjeżdżam gdzieś to kupuję pocztówki, jedną lub dwie żeby stała na biurku i przypominała mi o wakacjach i mile spędzonym czasie. Obok stoi można powiedzieć taki widoczek, który kupiłam trzy lata temu w Mostarze. Cudowne miasto- można się zakochać w tych widokach i klimacie miasta, jak i również kraju. 

 Świeczki! Przyznam się Wam do tego, no trudno.. To jest takie moje małe uzależnienie. Nie ważne czy pisze post na bloga, odpoczywam, czytam czy oglądam film- zawsze wieczorem je zapalam, dzięki temu mogę odpocząć i pięknie pachnie w pokoju. I do tego jaki klimat robią! 

 Waszą uwagę pewnie zwrócił ten różowy kapelusz w tle. Dlaczego różowy? Przecież nie przepadam za tym kolorem! Może i nie przepadam, ale jest uroczy i dostałam go w prezencie, jestem z niego zadowolona. :)

 Na koniec zostawiłam najlepsze. Jest to portfel i butelka o takim samym wzorze. Jest to przypadek, bo tej butelki nie zamierzałam kupować. :) Gdy już zbliżałam się żeby zapłacić za ten portfel i kilka innych rzeczy, moją uwagę przykuła właśnie ta butelka, stwierdziłam od razu, że ją kupię, skompletuję to sobie. I to właśnie był dobry pomysł, bo gdy będę miała ją w szkole, będzie przypominała o wakacjach i słoneczku. Portfel i butelkę znajdziecie na stronie internetowej Claire's jak i w sklepie stacjonarnym. 

 Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco to zapraszam na Instagrama i snapchata: katarzyna227

















You Might Also Like

1 komentarze

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :)