Bośnia i Hercegowina & Czarnogóra #Sarajewo #Mostar #Budva

14:13

 Wakacje coraz bliżej, a ja zastanawiając się, gdzie chciałabym pojechać zaczęłam oglądać zdjęcia z miejsc, w których już byłam i chętnie tam wrócę i powspominam miłe chwile spędzone w gronie znajomych. I właśnie tak znalazłam zdjęcia z podróży do Bośni i Hercegowiny oraz do Czarnogóry.
W dzisiejszym wpisie chcę się z Wami podzielić zdjęciami z tego pięknego miejsca. Może akurat kogoś zachęcę do odwiedzenia Sarajewa i Budvy? Natomiast jeśli ktoś z Was już tam był, możecie się podzielić swoimi wrażeniami. :)
 Zapraszam do oglądania! :*












You Might Also Like

7 komentarze

  1. Ojej jak tam ładnie <3 Koniecznie muszę odwiedzić to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcia. Najbardziej spodobała mi się 4 fotografia. Po przeczytaniu Twojego postu już wiem, że kiedyś na pewno wybiorę się do Czarnogóry, Bośni i Hercegowiny :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Warto też wspomnieć, że Budva (Czarnogóra) to największe centrum kulturalno-rozrywkowe, szczególnie w sezonie, który się zbliża. :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękne widoki :) Ja wybieram się do Hiszpanii. Mam nadzieję, że tam będzie równie cudownie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://wiktoriaszewczyk.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :)