#Silcare

12:21

 Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z produktami marki Silcare. Jest to firma, której celem jest wypromowanie produktów tanich, ale również dobrych jakościowo.
Tanie kojarzy nam się ze złą jakością. Gdy zamawiałam produkty na stronie internetowej ja tak samo myślałam, skoro tanie to słaba jakość lub kolory nie takie, jakie bym chciała. Na szczęście myliłam się.
Zamówienie, które złożyłam było nie wielkie- cleaner, dwa lakiery hybrydowe (nr 330A, nr 610 Premium) oraz baza i top. Gdy w końcu dotarła do mnie długo wyczekiwana przesyłka, w środku oprócz produktów, które chciałam, dostałam kilka dodatkowych produktów, które są widoczne na zdjęciu (żel żółty i perłowy, lakier zwykły jasny i lakier do zdobień).

 Jak długo utrzymują się lakiery?
Dobrze zrobiona hybryda na paznokciach trzymała by mi się nawet ponad miesiąc, ale dlatego, że kolor mi się znudził zmieniłam go.

Polecam markę Silcare, niska cena, jakość produktów bardzo dobra!
A na dole możecie zobaczyć jak prezentuje się kolor 610 Premium.
Chętnie poczytam Wasze opinie na temat tej marki lub jeśli macie jakieś sprawdzone napiszcie jakie. :)





You Might Also Like

2 komentarze

  1. To były moje drugie lakiery hybrydowe jakie kupiłam - zwyczajnie potrzebowałam konkretnego koloru tylko na jedno użycie, a te byly tanie-więc skorzystałam.. Trzymają się dobrze, ale ciężko mi się nimi pracowało i zdecydowanie bardziej wolę Cosmetics Zone lub Claresę! :)
    http://milleremilia.blogspot.com/2017/04/chia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cosmetics Zone ciągle mam na uwadze żeby kupić i przetestować je. O tych drugich jeszcze nie słyszałam. :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :)