Nowości kosmetyczne

09:32

 Hej!
Korzystając z okazji, że jest wolne postanowiłam przyjść dzisiaj do Was z postem o moich nowościach kosmetycznych. Jest długi weekend, czasu starczy na wszystko, więc postaram się nadrobić te wszystkie zaległości, które mam tutaj. :)
Zapraszam Was do czytania, i życzę miłego dnia! :*


 Oczyszczający żel do mycia twarzy 
Jest to żel do codziennego stosowania. Ma on oczyścić twarz i pomóc w zachowaniu jej zdrowego wyglądu. 
Do żelu dodatkowo wzięłam tonik oczyszczający, który pozwala dokładniej oczyścić twarz. Można go stosować 1-3 razy dziennie. 
Dzięki kosmetykom oczyszczającym dbamy o to, by nasza cera wyglądała na zdrową i świeżą. 
Żel oraz tonik możecie kupić w Avon'ie za niewielką cenę. 






 Podkład z Rimmel i konturówka do brwi z Wibo  
Podkład z Rimmel to u mnie żadna nowość-jest to jeden z najlepszych, jakie miałam okazję używać. W najbliższym czasie na pewno nie wymienię go na inny. 

Konturówka do brwi z Wibo- produkt moim zdaniem nie jest aż taki zły, chociaż jestem bardziej przekonana do kredek do brwi z Catrice.  






Zapachy od Avon
W ostatnim czasie coraz częściej zamawiam różnego rodzaju mgiełki zapachowe i perfumy przez internet albo właśnie z Avon'u. Co do Avon'u uwielbiam ich mgiełki owocowe, które mają świetny świeży zapach. Oprócz owocowych przypadł mi również Brazil Beat, który przypomina mi wakacje. Mgiełek na zdjęciu nie ma, ale możecie zauważyć również cudowne zapachy jak: Luck oraz Little black dress. 






Lakiery hybrydowe Sleek shine 
Szukając w internecie lakierów hybrydowych, tym razem trafiłam na Sleek shine, które mają duży wybór cudownych kolorów, ciężko się zdecydować na jeden! Oprócz świetnych kolorów, cena nie jest wysoka. Jeśli chodzi o jakość lakierów- moim zdaniem są bardzo dobre, utrzymują się w stanie idealnym nawet trzy tygodnie. :)






You Might Also Like

1 komentarze

  1. Uwielbiam tą serię do mycia twarzy z Avon! Jak byłam jeszcze konsultatnką, to te produkty były zawsze w mojej łazience. Czekam na jakieś stylizacje z nowymi lakierami! :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :)