#Loreal, MUA, W7...

16:39

 Cześć wszystkim!
Dzisiaj nadszedł czas na podsumowanie ostatnich 3 miesięcy, więc przychodzę do Was z postem na temat ostatnich kosmetycznych ulubieńców. :)
Zapraszam do czytania, oglądania 







1.O produkcie MUA:
Puder Pro-Base Matte marki Mua doskonale sprawdza się jako produkt matujący przeznaczony do wykończenia makijażu. Nadaje skórze subtelny odcień, kamufluje niedoskonałości cery. Produkt sprawdzi się w przypadku każdego typu cery. 
   




2. O paletce cieni Makeup Revolution oraz Eye Brow KIT Collection, tuszu do rzęs Extra Volume mówiłam już wcześniej  tutaj :)







 3. O produkcie MUA: 
Maskara do stylizacji brwi ułatwia ułożenie włosków i utrwala efekt. Dzięki niej brwi są podkreślone i posiadają pożądany kolor. 






4. O produkcie W7: 
Puder rozświetlający W7 posiada prasowaną formułę. Dodaje twarzy blasku i podkreśla rysy. 


5. O produkcie Loreal: 
Formuła wzbogacona o kwas hialuronowy i kolorowe pigmenty. Nie skleja ust, lecz idealnie je wygładza i długo się utrzymuje. 






You Might Also Like

4 komentarze

  1. Świetne kosmetyki! Muszę wypróbować tego pudru rozświetlającego :)

    Kisses, Werrru.
    www.werrru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na co dzień się nie maluje, więc nigdy nie miałam styczności z tymi kosmetykami ale zaciekawił mnie ten puder :)

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam produktów z MUA choć słyszałam wiele dobrego, produkty które pokazałaś mnie zaciekawiły :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Daj znać na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki warte wypróbowania:)Cienie mam i bardzo sobie je chwalę:)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :)