#Pomysły na prezent cz.2

21:42

 Cześć Kochani!

Tak jak mówiłam ostatnio, przyszedł czas na część drugą pomysłów na prezent- ale tym razem na naszych kochanych Panów. :) 
Mam nadzieję, że Wam jakoś pomogę, jeśli Wy macie jakieś pomysły na prezenty świąteczne piszcie w komentarzu. :)
Tak więc miłego czytania.


 Zestaw Ziaja Yego. W zestawie jest krem nawilżający, który świetnie nawilża w taką pogodę, jaką mamy teraz za oknem. Właśnie w porze zimowej nasza cera potrzebuje nawilżenia, więc dbajmy także o cerę naszych Panów. :)

Ziaja Yego Zestaw żel Pod Prysznic Sport 300ml + Krem Nawilżający 50ml + Antyperspirant Sport 60ml - zdjęcie 1
zdj. ceneo.pl 



 Perfumy- wybrane przez nas- zapach zawsze idealnie dobrany. 

Calvin Klein Euphoria Men woda toaletowa 100 ml
zdj. emag.pl



  Rzadko który chłopak lubi chodzić na zakupy, dresy i bluza są najwygodniejsze, nic innego im nie potrzeba. Ale jak już przyjdzie wyjście ze znajomymi lub rodzinne spotkanie, lub jakaś impreza, wtedy nie mają się w co ubrać. Kolejną moją propozycją jest koszula, t-shirt. 

BLACK WHITE 1073 T-SHIRT MĘSKI CZARNY
zdj.ozonee.pl


 Panowie będą zadowoleni również z wielu gadżetów, np. telefon, słuchawki, powerbank. Jeśli uwielbiają grać na Playstation świetnym pomysłem będzie nowa gra- ale tylko wtedy, gdy wiesz w co lubi grać! :)


powerbank Vakoss TP-2574G
zdj. euro.com.pl



  To było kilka moich propozycji prezentów, mam nadzieję, że Wam się podobało. Zapraszam do komentowania i obserwowania. Niedługo pojawi się więcej świątecznych postów, do których również serdecznie zapraszam. 
Udanego weekendu 
buziaki :)




You Might Also Like

8 komentarze

  1. Bardzo ciekawe propozycje, lecz w tym roku będą, pokrowce do samochodu.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy i myślę ze kosmetyki może jakieś kupie swojemu chłopakowi bo na prawdę warto. A u mnie również pomysły na prezenty+konkurs , także wpadaj i bierz udział bo na prawdę warto.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/3-blogmas-pomysy-na-prezenty-dla-niego.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące propozycje, dodałbym tam jeszcze koszyczek z łakociami typu ciasteczka lub babeczki, robione z sercem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Powerbank to na prawdę ciekawy pomysł na prezent i nie tylko dla mężczyzny ! :)
    Jest to na prawdę przydatna rzecz :)
    Fajne propozycje ! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatny post!
    Skorzystam z pomyslow przy wyborze prezentu
    http://olgv-kos.blogspot.com/2016/12/christmaschristmaschristmas-zima-201617.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne propozycje, mam problem z kupowaniem prezentów więc post dla mnie przydatny :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie posty są świetne, ponieważ cały czas zastanawiam się co kupić! :)


    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :)