#Pomysły na prezent cz.1

16:35

 Witajcie Kochani,
mamy już grudzień, święta już coraz bliżej, a co za tym idzie- prezenty! Dzisiaj pokaże Wam kilka moich pomysłów na prezenty dla najbliższych.
Uwielbiam ten okres przed świętami, gdzie na mieście są już piękne ozdoby świąteczne i ten klimat (aby nie za wcześnie!), przygotowania do świąt, pieczenie pierniczków i robienie prezentów. Chociaż z prezentami mam zawsze wiele problemów, to i tak jest to dla mnie jedno z najlepszych zajęć jakie mogą być. Lubię obdarowywać innych, widzieć ich radość na twarzy- to jest dla mnie najlepszy prezent jaki mogę dostać w zamian za to. :)
Tak więc, zapraszam Was do czytania i komentowania, jeśli Wam się spodoba to obserwujcie i miłego czytania! :)
W tym tygodniu wleci na bloga druga część pomysłów na prezenty- ale dla chłopaka/ męża/ taty/brata. :)
Pozdrawiam
buziaki :*

 Bardzo często, jako prezent sprawdza się zestaw do pielęgnacji, np. z Ziaji takie jak poniżej (mydło pod prysznic, mleczko do ciała i krem do rąk).Takich zestawów jest dużo do wyboru, jakie tylko chcecie. Możecie również sami skompletować zestaw jaki tylko chcecie i ładnie go zapakować- to napewno również się sprawdzi. :) Osobiście polecam kosmetyki z Ziaji, nie mają wysokiej ceny, a kosmetyki są dobre.


Zestaw kosmetyków kozie mleko

zdj.  e-ziaja.com


 Kolejnym moim pomysłem są kosmetyki- która kobieta nie lubi kosmetyków? Na pewno każda będzie zadowolona z takiego prezentu! :)







  Następna moją propozycją są perfumy- ich nigdy za dużo! Duży wybór zapachów, pięknych opakowań perfum. Każdy znajdzie na pewno coś dla siebie lub dla bliskich.




zdj. Internet






Dla osoby, która uwielbia zapach świeczek w swoim domu, świetnym pomysłem będzie kupienie jej właśnie świeczki, o pięknym zapachu, który będzie roznosił się po całym mieszkaniu. :) 




Średnia świeca zapachowa Village Candle Jingle Bells
zdj. zapachyswiata.eu






 Co tu można jeszcze kupić? Moim zdaniem świetnym prezentem jest również biżuteria, jeśli osoba, której ją podarujecie lubi takie rzeczy. Łatwo dostępny prezent, a jak cieszy! :)






Jeśli jednak nie wiecie, co kupić, możecie podarować bon do jej ulubionego sklepu lub karnet na zabieg kosmetyczny, który będzie mogła sobie sama wybrać. :) 
Mam nadzieję, że Wam się podobało. :) 





You Might Also Like

5 komentarze

  1. Pomogłaś mi co do prezentu dla bratowej ;)

    Pozdrawiam! ♥
    Świat oczami dwóch pokoleń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać takie rzeczy. :) Od razu zapraszam na kolejny post, który pojawi się jeszcze w tym tygodniu na pomysł na prezent dla chłopaka/ męża. :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jak się sprawdza Twoja paletka z mr? moja jest trochę słabo napigmentowana :(
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się sprawdza bardzo dobrze, na co dzień, do szkoły pasuje mi, nic się nie dzieje. Ale jeśli chodzi np. teraz o Sylwestra to moim zdaniem przyda się lepiej napigmentowana lub baza pod cienie (z bazą jeszcze nie próbowałam). :)

      Usuń
  3. ja bardzo lubie prezent z kosmetykiami :)
    Chociaż też bardzo mi się spodobało to serduszko kiedys sama takie dostalam :)
    Pozdrawiam,lU :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :)