#Kraków

20:25

 Cześć wszystkim!
Dzisiaj przychodzę do Was ze zdjęciami z... Krakowa! Kraków to jest jedno z moich ulubionych miast, niestety nie mam okazji go za często odwiedzać i byłam tylko trzy razy.
 Zanim pierwszy raz odwiedziłam Kraków, bardzo interesowałam się tym miastem, od zawsze podobało mi się i chciałam je odwiedzić, aż pewnego dnia dotarłam tam :). Nie na długo, ale zawsze coś.
Gdy w tym roku miałam okazję pojechać na wycieczkę właśnie do Krakowa, od razu byłam pewna, że trudno byłoby nie skorzystać z okazji. Mimo, że pogoda nie była najlepsza, padał deszcz i było pochmurno udało mi się zrobić kilka zdjęć.
Tak więc zapraszam Was do oglądania, komentowania i obserwowania. :)
Miłego wieczoru Kochani! :*









You Might Also Like

7 komentarze

  1. Kraków jest piękny, pełen artystycznych dusz.
    pozdrawiam cieplutko ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam Kraków , super zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraków, Kraków...jestem tam bardzo często :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kraków jest cudnym miastem. Sam miałem okazje je zwiedzić i bardzo mi się podobało <3
    www.milopisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i przepiękne miasto. Nie moge się doczekać, jak do niego zawitam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kraków to jedno z moich ulubionych miejsc na mapie Polski.
    Kraków ma swój niepowtarzalny i wyjątkowy klimat.
    Cudowne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kraków uwielbiam. Cudowne miasto z duszą.
    Obserwuje i zapraszam do siebie http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :)