Długie wieczory..

22:14

 Witajcie Kochani,
pogoda za oknem jest straszna, smutno, szaro, deszczowo. Ta pogoda od razu odbiera chęci do zrobienia czegokolwiek, jesteśmy wszystkim zmęczeni, brakuje nam motywacji do wszystkiego.
Wieczory są zimne i długie, więc co tu robić w takie wieczory? Dzisiaj pokażę Wam, co ja robię w takie wieczory.

 Mamy jesień, coraz bliżej do zimy, wieczory są długie, nie mamy co ze sobą zrobić, nudzimy się... Zamiast marnować czas na bezsensownym przeglądaniu stron internetowych, często szukam sobie zajęcia. Wieczorami mam najwięcej czasu, to właśnie wtedy ćwiczę, nie zawsze poświęcam na to dużo czasu, przynajmniej 30min- 1 godzina mi wystarcza.

 Drugi sposób to filmy, seriale, filmiki na Youtube- rzadko mam czas na oglądanie seriali i filmików na Youtube, które mnie interesują, więc poświęcam czas na to wieczorem. Zapalam świeczki, robię herbatkę i mogę w końcu odpocząć po całym, długim i ciężkim dniu, pełnym nauki i różnych zajęć.
 No dobra, przyznam się Wam do czegoś.. Świeczki są takim moim uzależnieniem, zawsze mam je zapalone u siebie w pokoju. Uwielbiam kupować świeczki, a szczególnie jak w sklepie jest ich duży wybór, różne kształty, zapachy.. Cudowne po prostu!
Ostatnio będąc w Jysk'u skusiłam się na... świeczniki, które możecie zobaczyć  na zdjęciu niżej. Niby małe, proste, ale od razu, gdy je zobaczyłam, zauroczyły mnie swoim wyglądem. :) A do tego mam świeczki o pięknym zapachu wanilii. :)

 Zdarza się, chociaż nie za często, że czytam książki lub magazyny. Najbardziej moją uwagę przyciągają porady i recenzje kosmetyków.

A Wy jakie macie sposoby na te długie, jesienne wieczory? Piszcie w komentarzach, chętnie przeczytam. :)
















You Might Also Like

11 komentarze

  1. Piękne świeczniczki :3 Zakochałam się w nich. Sama też jestem uzależniona od świeczek i mam je chyba w każdym pomieszczeniu w swojej 30 metrowej kawalerce.
    :P
    Teraz właśnie siedzę przy zapalonych świeczuchach, cieplutko ubrana i mam chwilę na przejrzenie blogów ;)
    Pozdrawiaaam ;)
    I zapraszam do siebie.
    -Nela
    ( http://aurumcogitatio.blogspot.nl/ )

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja znowu przy dwójce dzieci w myślami przeróżne zabawa wczoraj akurat wieczorem robiliśmy ozdoby na choinkę z masy solnej ;)
    Moim uzależnieniem jest plenie woskow w kominku ;)
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta coraz bliżej i trzeba już szykować ozdoby. :) Dzieciom robienie ozdób świątecznych sprawia największą przyjemność. :)
      Buziaki dla Ciebie i rodzinki :*

      Usuń
  4. Ja zdecydowanie czytam, albo oglądam. Nadrabiam różne filmy, czy seriale. Zima jest idealna do takich rzeczy. :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas 😍
    Świat oczami dwóch pokoleń

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją pasją są książki:) uwielbiam w długie wieczory siedzieć pod kołdra z jakąś piękną książką w ręku...wtedy czuję się mega zrelaksowana!
    Druga pasja - gotowanie! Pichcenie, wynajdywanie i testowanie nowych przepisów to coś, co kocham;)
    pozdrawiam
    Zapraszam
    http://marusitestowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam gotować- może nie zawsze wszystko wyjdzie tak jak powinno, ale przynajmniej się staram. :D

      Usuń
  6. Moimi sposobami na długie wieczory, oprócz wspomnianego przez Ciebie YouTube'a, jest także słuchanie ulubionej muzyki i pisanie postów na bloga :) Uwielbiam jesień i zimę właśnie za te długie wieczory, kiedy uciekam do swojego małego świata :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2016/11/wszystkiego-najlepszego-braciszku.html

    OdpowiedzUsuń
  7. czytam, słucham muzyki i oglądam seriale.
    marzą mi się romantyczne wieczory z partnerką przy świecach. trzeba najpierw taką znaleźć, pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :)