Jak dbam na co dzień o moje włosy? +Marion i Remington

21:11

 Hej wszystkim!
W dzisiejszym poście pokaże Wam, jak dbam na co dzień o moje włosy.

 Szamponów do włosów i odżywek używam często bardzo różnych, nie ograniczam się do jednej, no chyba, że jest dla mnie idealna. Ale już od dłuższego czasu nie znalazłam idealnej odżywki.
W poście pokażę Wam, jakich produktów używam każdego poranka, aby moje włosy "jakoś" wyglądały.

 Termoochrona

 Codziennie prostuję włosy i wiem, że to bardzo niszczy moje włosy, ale żeby bardziej ich nie niszczyć, używam mgiełki chroniącej włosy przed działaniem wysokiej temperatury. Oprócz tego, że chroni włosy, ma również piękny zapach. :)

 "Mgiełka bez spłukiwania stworzona specjalnie do ochrony włosów narażonych na działanie wysokiej temperatury podczas używania suszarki, prostownicy lub lokówki. Unikalna formuła zawiera kopolimery, które pozostawiają na włosach specjalny film zabezpieczający włosy przed wysuszeniem, dzięki czemu stają się one mocniejsze, sprężyste i są łatwiejsze do modelowania."


Fluid na końcówki

 Jest to jeden z lepszych produktów, które używałam i jest w świetnej cenie. Częste używanie go, powoduje, że końcówki włosów stają się odżywione, wygładzone oraz miękkie. Potrafi zdziałać cuda, nawet z takimi zniszczonymi włosami, jak miałam kiedyś ja. :)

 "Silnie skoncentrowany fluid bez parabenów chroni przed rozdwajaniem końcówek i skutecznie zabezpiecza włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi stylizacją."


Jedwabna kuracja

 "Dzięki zawartości m.in. jedwabiu i prowitaminy B5 odżywka nadaje włosom świetlisty połysk, sprawia, że Twoje włosy będą odżywione, nawilżone i sprężyste, przywraca włosom miękkość i blask."


 Prostownica do włosów Remington

 Coś bez czego nie rozpoczynam swojego dnia- prostownica! To nieodłączny element mojego dnia. Bez niej moje włosy, były by w tragicznym stanie, strach na ulice wychodzić. :D Prostownica ta, ma regulowane temperatury, co jest bardzo dobre, bo możemy ustawić sobie taką temperaturę, jaką dokładnie chcemy. :)










You Might Also Like

5 komentarze

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję! :)